utorok 21. augusta 2012

Tag: 7 Make-up Facts About Me

Dneska som sa rozhodla spraviť, pre mňa celkom zaujímavý, tag. Nemám veľmi v obľube tieto putovné články, ale zase na druhej strane, nikdy neviem, čo sa o ktorej blogerke zaujímavé nedozviem. Tak čítajte ďalej, potom dajte vedieť dole v komentároch či ste sa dozvedeli o mne niečo nečakané a ak chcete, napíšte aj vy niečo podobné a pošlite mi link. Ale myslím, že ako väčšina blogeriek to už máte úspešne za sebou. 

publikované recenzie tu: Giorgio Armani Face Fabric / Max Factor Smooth Effect Foundation / Max Factor Pan-stik / Golden Rose Lipstick / Dermacol Lip Seduction Lipstick / Catrice Ultimate Colour Lipstick 010 Be Natural!


  1. Môj každodenný make-up pozostáva z make-upu, korektora, púdra, bronzera, lícenky, tekutej očnej linky, maskary a rúžu.
  2. Očné tiene používam veeľmi občasne. Nemám ani žiadnu paletku, keď tak si požičiam mamine Max Factor tiene. Nepáčia sa mi na mne veľmi farebné tiene, ale zato pekné dymové líčenie alebo prirodzený make-up na štýl Victoria Secret Fashion Show by som prijala. Na Youtube sledujem väčšinou tmavovlásky ako Stephanie z SMLx0 alebo Carli ByBel, ktoré sa na tento štýl líčia skoro stále. 
  3. Moje oči zbožňujú čiernú tekutú očnú linku. Samozrejme, aj mne trvalo istú dobu, kým som sa ju naučila robiť precízne, rýchlo a bez chybičky. Teraz je pre mňa jej aplikácia hračkou.
  4. Milujem rúže. Zaťažená som na svetlé, nude, ružové, béžové... V kabelke musím mať stále minimálne jeden. Všímam si pery aj na ostatných ženách. Neviem prečo túto časť dekoratívnej kozmetiky veľa žien podceňuje, a neladí s make-upom, s oblečením. Niekedy vie správny rúž podčiarknuť celkový dojem. Ako príklad môžem uviesť moju ďaľšiu inšpiráciu, a tou je Victoria z blogu Vickitas.com
  5. Toto leto som si veľmi obľúbila bronzre (kúpila som si Sun Club od Essence, ukazovala som vám ho TU). Nechápem ako som mohla existovať bez nich až doteraz. Aplikujem ho podľa návodov mojich obľúbených youtube guru-ov, na boky líc, spánky, okolo čela, trocha na nos. 
  6. Najväčšie nervy mám ak si kúpim zlú špirálu. So správnou špirálou si viem vykúzliť oči s efektom umelých rias. No keď je špirála "shit", tak sa to jednoducho nedá, nech ste akokoľvek šikovný. Preto nakupujem len moje osvedčené klasiky.  
  7. Nezaspím neodlíčená. Nech je situácia akákoľvek, s pocitom, že mám na tvári (na očiach!) chemikálie zaspať neviem.  Pred spaním si však na pery musím naniesť hydratačný balzám.

6 komentárov:

Zuska povedal(a)...

6 a 7 súhlasim :)

Monika Ludasová povedal(a)...

Aká sú tvoje best špirály ?

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Monika Ludasová: Uz dlhsiu dobu sa chystam urobit clanok so spiralami, mozno bude v dohladnej dobe:D Tak moje naj su od Maybellinu, ci uz zlta, cervena, a inych farieb som este neskusala:D Potom ta na fotke YSL je celkom fajn, len je drahsia, s Pupa spiralami som bola tiez spokojna. Naopak Avon, Oriflame, NYC(ta co je na fotke)-vyhodene peniaze. Astor Big&beautiful Boom mi nevyhovovala, velmi velka kefka podla mna, nedalo sa s nou dobre robit. Loreal Million Lashes, Armani spiraly - uz sa nepamatam na dojmy, asi priemerna alebo dobra.

VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com) povedal(a)...

no vidis a ja taketo putovne clanky zboznujem! :-) suhlasim so vsetkym, ja tiene sice mam strasne rada a hromadim ich, ale nepovazujem sa za velmi zrucnu v ich aplikacii, preto ich vacsinou nahradzam rychlymi kremovymi :-). Inak co sa tyka odlicenia - to iste aj u mna, u mna je to akurat aj nutnost, lebo kebyze sa neodlicim, tak na druhy den zaplacem rano :-/. Balzam ale na perach neznesiem, zatial mi na nich vadil kazdy, vzdy si ho rychlo zlizem a efekt ziaden... ale zamyslim sa nad sebou! uz treba :-)

Super Cute Super Easy povedal(a)...

VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com): No vsak toto, ja tiez nesom nejak extra zrucna este a nechcem posobit ako zle vymalovany obrazok, preto si ich davam velmi obcasne:D Ale rada by som sa vedela pekne malovat a mala nejaku UD Naked paletku:P Ako ty:P
K odliceniu..mne raz kamoska povedala, ze ona ked s a vecer neodlici, tak ma pocit, ze rano vyzera lepsie:D:D to ma fakt pobavilo..u mna je to presne naopak...tiez je to na zaplakanie:D
Neviem zaspat ked mam pocit suchych pier:D preto ten balzam...este ani suche ruky a suche paty:D narocne sme, my zeny:D

drinkcitra povedal(a)...

Awesome products you use!

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!