utorok 10. júla 2012

New in cosmetics: Garnier, L'Oreal, Sally Hansen, Essence

SK: Dneska rýchly post o mojej najnovšej kozmetike. Hneď na prvom obrázku môžte vidieť bronzer od Essence - Sun Club matt bronzing powder for brunettes (darker skin), ktorý má úžasnú vanilkovo-kokosovú vôňu. Vybrala som si tmavší odtieň, pre brunetky, pretože tvár mám už celkom opálenú (cez víkend sme boli s priateľom v Tatralandii!:-)) Okrem toho som našla v DM drogérii Air Brush Legs od Sally Hansen, po ktorom som túžila už veľmi dlho. Ospevovala ho aj moja obľúbená Dulce Candy a veľa iných známych YT guru-ov. Nakoniec sme dostali so sestrou od tety z Belgicka (preto ten jazyk na krabičkách) anticelulitídové spevňujúce gély Garnier a L'Oreal. Samozrejme predávajú ich v každej DMke aj tuna na SR. Recenzie určite prinesiem v dohľadnej dobe, zatiaľ som v procese testovania. Máte tieto produkty aj vy? Zaujali vás? Aký ste mali víkend?
EN: Today quick post about my new cosmetics. In the first picture you can see matt bronzing powder for brunettes (darker skin) by Essence with amazing vanilla coconut scent. I picked darker shade one because my face is quite tanned (I was in the water park Tatralandia with my boyfriend this weekend) Next thing is Air Brush Legs by Sally Hansen. I read many, many positive comments and recommendations on this product, especially from my favorite YT guru Dulce Candy. Last but not least, there are two firming anti-cellulitis gels, one by Garnier and second by L'Oreal. I'm going to post the reviews as soon as possible, now I'm in testing phase. Do you have these products? Are you interested in? What did you do during the weekend?




6 komentárov:

Dannie povedal(a)...

Ten Air Brush od Sally Hansen musím vyskúšať. Hneď zajtra spravím útok na DM-ku:D (Dulce Candy je aj moja obľúbená:D)

liarinmirror.blogspot.sk

drinkcitra povedal(a)...

Ooh awesome looking products. That bronzer looks gorgeous!

evie povedal(a)...

som zvedava na SH, videla som ho uz v DM, ale zatial ma nezlakalo kupit ho:D

SS povedal(a)...

Air Brush od Sally Hansen - to sú silonky v spreji? Nejaký samoopaľovací krém? alebo čo je to?

Super Cute Super Easy povedal(a)...

SS: air brushne ti to nohy:D urobim na to coskoro recenziu, je to akoby makeup, zakryje zilky, zjednoti plet, a pre niekoho kto ma svetle nohy to moze fungovat ako samoopalovak, vyzera to velmi prirodzene. uvidis coskoro:)

SS povedal(a)...

Teším sa na recenziu :)

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!