streda 18. júla 2012

Golden Rose Lipstick - Matte Finish Nude 98 Review

Ahojte! Dneska to bude recenzia na môj prvý rúž od značky Golden Rose. V poslednom čase si sama sebe pripadám ako řtenkový maniak. Kade chodím, tade obzerám rúže. A tak mi padol do oka aj tento kúsok. Ak o ňom chcete vedieť viac, čítajte ďalej!



Oficiálny text: Hydratační rtěnka Golden Rose - Rouge a Levres, která vydrží dlouhé hodiny a obsahuje hydratační složky, které rty zjemní. Na výber je 70 odtieňov.


Moje hodnotenie: Veľmi milo ma prekvapilo množstvo odtieňov na výber a pravdupovediac nevedela som si vybrať. Rozhodovala som sa medzi matnými a svetlejšími kúskami. Nakoniec vyhrala táto zdanlivo podľa názvu nude "rtěnka". Na perách však vytvára veľmi pekný ružovkastý nádych. Pripomína mi odtieň 02 od Dermacolu Lip Seduction. Koniec-koncov som rada, že som si zaobstarala túto lacnejšiu a kvalitatívne porovnateľnú variantu. Na mnohých aj zahraničných blogoch som videla presne tento odtieň od GR medzi obľúbenými produktmi. Tak spokojná asi nie som sama:-)
Prejdeme však k veci. Čo sa týka obalu - nič extra unikátne. Klasický hranatý tvar,  ľahko zapadne medzi vaše ostatné rúže a nebude z radu nijako vyčnievať.
Hneď po otvorení vás omámi silnejšia parfumácia, mne pripomína vôňu ruží.  Tie veľmi nemusím, ale dá sa na to zvyknúť, keď sa chce.
Konzistencia je mierne krémová, nie však až taká krémová ako u rúžov od Catrice čo mám. Pery však zanechá dlho hydratované aj vďaka vitamínu E, ktorý obsahuje. 
Spokojná som aj s intenzitou farby. Na fotke mám dve vrstvy, ktoré maximálne stačia. Nie je však dokonale vidno farbu, zachytiť skutočný odtieň farby je foťákom veľmi ťažké, tak to snáď chápete. V skutočnosti je to veľmi pekná ružovo-nude farba. 
Určite si ešte v budúcnosti kúpim od GR aj iné odtiene. Do oka mi padla aj svetlá nude rtěnka s nádychom do oranžova a svetlulinko ružová podobná ako Dermacol Lip Seduction 01, možno o čosi svetlejšia. 
Kúpené v stánku s kozmetikou v OC Galéria Košice, cena okolo 2-3 eurá, dajú sa však objednať aj cez net.





Vlastníte aj vy rúže od značky Golden Rose? Ako ste spokojní? 

5 komentárov:

Dorota povedal(a)...

vyzera super ten ruz, ja mam od Dermacolu 01 asom velmi spokojna..ale chcela by som este nejake ine oddiete..chyba mi oranzovy, ale taky svietivy..skor do pamarancove, pretoze mrhulovy uz mam..a este nejake nude a fialkovy..skoda, ze Kosice su nadruhej strane republiky..

drinkcitra povedal(a)...

This is such a great color! I love these kinds of lip colors :)

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Dorota: urcite aj niekde u vas budu tieto ruze, nezufaj:P ten od dermacolu mam aj ja:)) jj peknych ruzov nie je nikdy dost:D
drinkcitra: I love them too! Thanks:))

Julie povedal(a)...

krásna farba :)

Marry and Missy povedal(a)...

super tip ;) krasne farby, pekny obal a dobra cena!

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!