štvrtok, 14. júna 2012

My foundation collection and reviews volume 2

Dneska som sa rozhodla zrecenzovať tieto tri makeup-y, prvý používa moja sestra, druhý ja a tretí je mamkin. Ale samozrejme keďže sme nejaké kamošky, nie je problém vyskúšať jeden deň make-up tej druhej. To som chcela len podotknúť, pretože nechcem nech niektorá z vás má teraz hlavu v smútku kvôli tomu, že nemá aj ona tri make-upy naraz:-D Prvý diel recenzie si môžte prečítať tu.




Oficiálny text: Tekutý make-up Smooth Effect Foundation je so stredným až intenzívnym krytím pre hladký a rovnomerný efekt. Tajomstvo hladkého a rovnomerného efektu make-upu Smooth Effect Foundation od Max Factor spočíva v inteligentnom zložení SkinTone, ktoré obsahuje zvlhčujúce zložky pre hydratáciu, obnovu zdravého objemu a vyhladenie povrchu pleti. Zároveň obsahuje nepriehľadné pigmenty, ktoré pomáhajú zamaskovať chybičky krásy, ako rozšírené póry a vyrážky, vytvárajú jednotný tón a hebký povrch, výsledkom čoho je zdravý svieži vzhľad.  Je vhodný aj pre citlivú a aknóznu pleť. Neupcháva póry. Bez obsahu oleja. Max Factor Smooth Effect Foundation nájdete v predaji od februára 2012 v 5 farebných odtieňoch.
Moje hodnotenie: Balenie sa mi páči, je to klasická tuba, čiže keď vám dôjde, je možné ho jednoducho prestrihnúť a využiť všetok obsah, čo pri sklenených baleniach je nie možné. Ale na druhej strane, niekomu sa toto tlačenie makeup-u nemusí páčiť a radšej by bol za pumpičku.
Textúra je ľahká, má stredné krytie, zanecháva moju pleť jemnú, hebkú, matnú, zjednotenú so smooth  efektom.  Ľahko sa nanáša, na celú tvár mi stačí fakt len troška, dlho vydrží a na pleti ho skoro vôbec nevidno! Momentálne mi vyhovuje tento makeup, pretože zakryje rozšírené póry, páči sa mi nemastná a nekrémová štruktúra, teda nemám pocit mastnej pleti po nanesení a celkovo som si vybrala vhodný odtieň. V popise píšu, že je vhodný pre aknóznu pleť, tak to myslia asi to, že nie je nejak extrémne mastný a vraj neupcháva póry. No to či by prekryl veľké nedostatky, vyrážky neviem posúdiť. Neodporúčam pre suchú pleť. Kúpila som si ho kvôli zľave a veľmi dobrým skúsenostiam s makeup-mi od Max Factoru.  Ak ho mám ale porovnať s ostatnými dvoma od MF, ktoré som recenzovala, tak je asi najhorší. Hlavným dôvodom je absencia ochranného faktoru. No to nič nemení na veci, že som s nim spokojná a jeho kúpa sa oplatila a neľutujem ju.


Oficiálny text: Astor predstavuje matujúci make-up Mattitude pre dokonalú pleť v HD kvalite. Inovatívna technológia zlučujúca mikromleté pigmenty a miniatúrne sklenené perličky napomáhá zamaskovať nedokonalosti pleti, redukuje viditeľnosť pórov až o 70 % a zamezduje lesknutiu pleti. Nevysušujúca gélová textúra pleť hydratuje, vyhladzuje a zanecháva ju dokonalo pružnú a sviežu. Výhodami sú: 16 hodinová kontrola lesku, ľahké gélové zloženie neobsahujúce oleje, obsah vitamínov a ochranného faktora SPF 22 a redukcia viditeľnosti pórov a vrások. Vyberať môžete zo 6 odtieňov.
Moje hodnotenie: Výrobok obsahuje praktickú pumpičku, balenie je z plastu, čiže pre úplnu spotrebu makeup-u sa dá rozrezať. Textúra je taktiež ľahká, prekvapila ma príjemnou sviežou  vôňou, ľahko sa rozotiera, pekne pleť rozžiari. Zloženie je troška krémovitejšie (ale nie na úkor mastnej pleti!) ako u predošlého makeu-pu,  keďže nejde o makeup zaručujúci smooth efekt, zato ho môžem ale doporučiť aj na suchšiu pleť. Krytie je stredné, ale na to, že moja pleť je momentálne v dobrom stave, je vynikajúce a vyhovuje mi. Veľkým plusom u mňa je vyšší ochranný faktor - SPF 22. Make-up odporúčajú na zrelšiu pleť, pretože vraj dobre kryje vrásky, to však neviem posúdiť. Celkový dojem je super, odporúčam hlavne babám a ženám s dobrou pleťou bez vážnych nedostatkov.


Oficiálny text: Jemný krémový make-up Gosg X-ceptional wear s ľahučkou konzistenciou a s vysokým obsahom mikrofarebných svetlo odrážajúcich pigmentov zaručuje dokonalé prekrytie a prirodzený vzhľad pleti. Obsahuje vitamín E, má výbornú kryciu schopnosť, obsahuje UV filter a je neparfumovaný. Dostupných je 6 odtieňov.
Moje hodnotenie: Toto je na 100% prvý makeup od Gosh, ktorý som mala možnosť vyskúšať. Začnem opäť balením, ktoré sa mi až tak nepozdáva. Obal je dosť tvrdý a keď som ho prvýkrat stlačila, tak na mňa vystrieklo väčšie množstvo produktu. Ťažko sa podľa mňa dávkuje a nechcem vedieť ako ťažko to pôjde keď bude makeup-u v balení menej. Jediná možnosť je ho prerezať. 
Konzistencia je ľahká no krémovejšia ako u predošlých makeup-och, čo je vidieť aj na fotke, ako sa ruka-modelka leskne! Možno to bude tými "svetlo odrážajúcimi pigmentami". Ja tento makeup doporučujem skôr pre suchšiu, dehydrovanú, zrelšiu pleť alebo používať v zime. Mastnej pleti by tento makeup veľmi neulahodil, ale niekto má práveže také zloženie rád. Ľahko sa nanáša, stačí naniesť len trošku, krytie je lepšie stredné, pleť ostáva po nanesení zjednotená a rozžiarená. Veľkým plusom je obsah vitamínu E a UV filtru. Myslím, že moja mamka je s ním spokojná. Výsledný dojem je u mňa skvelý. 

Posledná poznámka: Pri mnohých recenziách na iných blogoch som čítala, že im makeup urobil/neurobil šupinky. Podľa mňa makeup nemôže robiť šupinky, alebo hej? To pravdepodobne máte dehydrovanú, suchú, namáhanú pleť alebo iné kožné nedostatky, ktoré treba riešiť, pretože makeup vám tento problém len zvýrazní. 

Dúfam, že sa vám recenzie budú páčiť, snáď niekomu pri výbere makeup-u pomôžem. Prečítať si môžte aj predošlé recenzie na makeup-y, je v angličtine, ale verím tomu, že to pre nás nie je problém. Ak sa vám viac páči ak píšem po slovensky, dajte vedieť, možno sa pustím do prepísania/písania blogu po slovensky. Dajte vediet, pls! Prajem príjemný zvyšok dňa a stay tuned!:-) 

2 komentárov:

The Sneakerette povedal(a)...

i've never seen those over here, but i'd really love to try them! :D

Super Cute Super Easy povedal(a)...

The Sneakerette: I wrote the review in slovak because I assumed that they are not avaliable in the USA and so...:D

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!